lauantai 10. syyskuuta 2011

"Uusi" ompelukone ja saumuri

Esittelen tässä uudet löytöni. :) Minulla ei ole ollut saumuria, joten olen lainannut saumuria kaverilta. Olen kuitenkin katsellut saumureita ja tullut siihen tulokseen, että haluan ostaa vanhan käytetyn saumurin mieluummin, kuin uuden edullisen. Kalliiseen minulle ei ole nyt varaa. Kyselin ammattilaisiltakin asiasta ja sain suositteluja, että Bernette on hyvä ja kestävä merkki, jos vanhoja katselee. Sattui sitten löytymään saumuri, joka oli juuri samanlainen, kuin mikä minulla on ollut lainassa ja sen hinta oli suht edullinen. Ja olen kyllä tykännyt sillä kaverin vastaavalla saumurilla ommella. Lähdin sitten ostamaan sitä eräästä pienestä ompelukoneliikkeestä ja samalla reissulla mukaan "tarttui" myös "uusi" ompelukone. Ompelukone oli jo ulkonäöltään, niin herkullinen, että oli pakko ostaa se. Saa nähdä vaan miten se toimii. Aika monimutkaiselta ja monipuoliselta näyttää. Onkohan kenelläkään kokemusta vastaavasta Husqvarnasta. Malli on 6570. Liikkeessä ei ollut ohjekirjaa kyseiselle koneelle, mutta löysin netistä englanninkieliset ohjeet.

Tässä vielä kuvia molemmista.




1 kommentti:

  1. mun äitipuolella taitaa olla tuo sama, mut vähän uudempi. ainakin näyttää tutulta :) sillä se on omalla ainaki voi ommella vaikka pieniä kiviä :D

    VastaaPoista