perjantai 16. syyskuuta 2011

Pipoja

Olen nyt todella innostunut tekemään pipoja. Tänään olen ommellut eräälle kaverini 4 tytölle samanlaiset pipot. 3 on jo valmista, mutta illaksi jää vielä yksi tehtäväksi. (Ruokaakin pitäisi malttaa välillä valmistaa ja pienin heräsi päikkäreiltä) Tein pipot tyttöjen äidin toiveen mukaisesti velourvuorella, että voi pitää myös talvella. Sattui olemaan sopivaa väriä, vaikka punainen olisi tietysti ollut vielä parempi.


Taidankin tehdä jossain vaiheessa pipopostauksen, sillä olen ommellut ison muovikassillisen pipoja. Ajattelin tehdä kaikille lapsille niin monta pipoa, ettei yhtenäkään aamuna ole pipo hukassa. :) Ja saapa sitten valita värinkin muun vaatetuksen mukaan. Tutuille olen myös tehnyt aika monta pipoa.

4 kommenttia:

  1. Pipopostausta odotellessa! :) Nämä ovat hienoja. Ja välillä on ihan sallittua ostaa myös valmisruokaa.. ettei mene kaikki päikkäriajat ruokia laittaessa! ;) Näin minä olen asian pähkäillyt mielessäni.. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Hanna. Olen ihan samaa mieltä siitä, että välillä voi käyttää valmisruokia. :)

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana kangas ja pipot myös :) Mistäs olet ostanut tota matuska kangasta?

    VastaaPoista
  4. Kiitos Minakaa. Ostin kankaan Metsolalta.

    VastaaPoista